fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar

1. Czy można umówić się na zajęcia próbne?

Tak! Zachęcamy do sprawdzenia, jakie możliwości daje interaktywna nauka z tabletami.

Zadzwoń pod numer 533 100 780 i dowiedz się, kiedy mamy najbliższe wolne terminy. Pierwsze zajęcia są 50% tańsze i kosztują tylko 3,5 zł/osoba.

2. Jaki obszar podstawy programowej wspieracie?

Edukacja medialna
[…]Ponieważ środki społecznego przekazu odgrywają coraz większą rolę zarówno w życiu społecznym, jak i indywidualnym, każdy nauczyciel powinien poświęcić dużo uwagi edukacji medialnej, czyli wychowaniu uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów.[…]
[…]Umiejętność posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno ­‐ komunikacyjnymi, w tym także dla wyszukiwania i korzystania z informacji;[…]
[…]Dbałość o to, aby dziecko mogło nabywać wiedzę i umiejętności potrzebne do rozumienia świata, w tym zagwarantowanie mu dostępu do różnych źródeł informacji i możliwości korzystania z nich;[…]

Edukacja komputerowa stosuje się do ograniczeń dotyczących korzystania z komputera.
Zalecane jest wyposażenie sal w pomoce dydaktyczne[…]sprzęt audiowizualny, komputery z dostępem do Internetu, gry i zabawki dydaktyczne,
Zajęcia komputerowe należy rozumieć dosłownie jako zajęcia z komputerami, prowadzone w korelacji z pozostałymi obszarami edukacji. Należy zadbać o to, aby w sali lekcyjnej było kilka kompletnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem odpowiednim do wieku, możliwości i potrzeb uczniów. Komputery w klasach I–III szkoły podstawowej są wykorzystywane jako urządzenia, które wzbogacają proces nauczania i uczenia się o teksty, rysunki i animacje tworzone przez uczniów, kształtują ich aktywność (gry i zabawy), utrwalają umiejętności (programy edukacyjne na płytach i w sieci), rozwijają zainteresowania itp. Uczniom klas I–III należy umożliwić korzystanie ze szkolnej pracowni komputerowej. Zaleca się, aby podczas zajęć uczeń miał do swojej dyspozycji osobny komputer z dostępem do Internetu.
Zakres treści zawartych w tym obszarze edukacji wczesnoszkolnej budzi wiele obaw ze względu na nieraz zbyt skromne wyposażenie sal szkolnych. Zespół konstruujący podstawę programową miał tego świadomość. Umieszczenie w tym dokumencie zalecenia, aby podczas zajęć uczeń miał do dyspozycji osobny komputer z dostępem do Internetu, pomoże nauczycielom klas początkowych starać się o takie wyposażenie. Dotyczy to także zapisu, który mówi, że uczniom klas początkowych należy umożliwić korzystanie ze szkolnej pracowni komputerowej.

  • posługuje się wybranymi programami i grami edukacyjnymi, rozwijając swoje zainteresowania;
  • korzysta z opcji w programach;
  • odtwarza animacje i prezentacje multimedialne;
  • tworzy teksty i rysunki:wpisuje za pomocą klawiatury litery, cyfry i inne znaki, wyrazy, zdania, wykonuje rysunki za pomocą wybranego edytora grafiki, np. z gotowych figur;
  • zna zagrożenia wynikające z korzystania z komputera, Internetu i multimediów: wie, że praca przy komputerze męczy wzrok, nadweręża kręgosłup, ogranicza kontakty społeczne,
    ma świadomość niebezpieczeństw wynikających z anonimowości kontaktów i podawania swojego adresu,
  • stosuje się do ograniczeń dotyczących korzystania z komputera, Internetu i multimediów.

Edukacja artystyczna
Wyrażanie własnych myśli i uczuć w różnorodnych formach plastycznych. Przygotowanie do korzystania z medialnych środków przekazu.
Ilustruje sceny i sytuacje (realne i fantastyczne) inspirowane wyobraźnią, baśnią, opowiadaniem, muzyką; korzysta z narzędzi multimedialnych;
wykorzystuje teksty literackie do tworzenia wypowiedzi kreatywnych,
Każde dziecko jest uzdolnione. Nauczyciel ma odkryć te uzdolnienia i je rozwijać. W trosce o to, aby dzieci odczuwały satysfakcję z działalności twórczej, trzeba stwarzać im warunki do prezentowania swych osiągnięć, np. muzycznych, wokalnych, recytatorskich, tanecznych, sportowych, konstrukcyjnych.
W sprzyjających warunkach edukacyjnych można i trzeba tak zrealizować proces nauczania – uczenia się, aby uczniowie wiedzieli i umieli o wiele więcej niż tego wymaga podstawa. Rozszerzenie zakresu treści kształcenia musi być jednak dokładnie określone w autorskich programach, według których nauczyciele będą planować i realizować edukację w kolejnych latach, miesiącach, tygodniach i dniach w klasie I, II i III.
Podejmuje działalność twórczą, posługując się takimi środkami wyrazu plastycznego jak: kształt, barwa, faktura w kompozycji na płaszczyźnie i w przestrzeni (stosując określone materiały, narzędzia i techniki plastyczne),realizuje proste projekty w zakresie form użytkowych, w tym służące […]upowszechnianiu kultury w środowisku szkolnym (stosując określone narzędzia i wytwory przekazów medialnych);

3. Czy dzieci grają w gry?

Podczas warsztatów celem każdego ucznia jest rozwiązanie problemu dydaktycznego przedstawionego przez Pana Tableta. W tym celu uczniowie tworzą swoje autorskie prace i osiągnięcia na bazie aplikacji multimedialnych do tworzenia muzyki, filmów, projektów graficznych, e-komiksów i oraz gier edukacyjnych.

4. Czy można samodzielnie wybrać tematy?

Oczywiście! Wszystkie tematy znajdziesz w zakładce „Wybierz Warsztaty”.

5. Jakie tematy proponujecie?

Wszystko zależy od wieku uczniów. Na początek  – dla wszystkich klas edukacji wczesnoszkolnej – polecamy zajęcia “Tworzymy rezerwat przyrody”, które pozwalają zapoznać się z narzędziem jakim jest tablet i cieszą się największa popularnością . Jeśli masz klasę 3 lub starszą, rekomendujemy też przeprowadzenie warsztatu filmu animowanego – polecamy zacząć od animacji plastelinowej. Każdemu nauczycielowi proponujemy przygotowanie indywidualnego programu zajęć na cały semestr. Najlepiej zadzwonić i z nami porozmawiać 🙂 – te. 533 100 780.

6. Czy przyjeżdżacie do szkoły?

Oczywiście! Zajęcia prowadzimy w szkole, a ty i Twoja klasa dzięki temu oszczędzacie czas (inne lekcje) i pieniądze potrzebne na transport wszystkich uczniów.

7. Ile czasu trwają warsztaty?

W zależności od wybranego tematu. Zajęcia multimedialne trwają jedną godzinę lekcyjną (ale można też zrealizować dwa tematy na raz, czyli łączyć lekcje w bloki). Warsztaty z animacji trwają 4 godziny lekcyjne. Czas zajęć możemy modyfikować zgodnie z Twoimi potrzebami.

8. Czy przywozicie ze sobą sprzęt?

Tak – na każde zajęcia mamy przygotowany komplet 27 identycznych tabletów wyposażonych w najnowsze aplikacje dydaktyczne, które gwarantują sprawne prowadzenie zajęć. Szkoła nie musi inwestować w sprzęt – mamy wszystko co potrzebne!

Ponadto tablety zawierają przygotowane autorskie oprogramowanie “Pan Tablet”, dzięki któremu lekcja daje gwarancje jakości prowadzonych zajęć – wyświetli się na wszystkich urządzeniach dzieci i będzie trwała całe 45 minut.

Dodatkowo przy warsztatach z filmu animowanego gwarantujemy wszystkie materiały plastyczne – plastelinę, klocki LEGO, papier itd.

9. Czego potrzebujecie do poprowadzenia zajęć multimedialnych?

Sala lekcyjna + podłączenie do prądu + minimum jedna ławka.

10. W jakich miastach działacie?

Głównie współpracujemy ze szkołami na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Prowadzimy też zajęcia na terenie Warszawy, Krakowa, Katowic oraz okolicznych miejscowości. Zadzwoń do nas i zapytaj czy dojedziemy do Twojej szkoły!

11. Ile to kosztuje?

Cennik dla każdych zajęć znajduje się w ofercie na tej podstronie, na samym dole: http://polska.pan-tablet.pl/warsztaty/inspiracje-multimedialne/inspiracje-przedszkola-0-1/.

12. Jak mogę opłacić zajęcia?

Preferujemy płatność w gotówce zaraz po zajęciach. Po przeprowadzonych zajęciach otrzymasz paragon lub fakturę.

13. Czy można zrezygnować?

Tak. Jeśli zamówisz zajęcia na cały rok szkolny, możesz zrezygnować z zajęć Pana Tableta nie podając przyczyny, do 2 tygodni przed zaplanowanymi warsztatami.

14. Jeśli zamówię pierwsze zajęcia próbne, a potem cały cykl, to ile wyniesie cena pierwszych zajęć?

Jeśli chcesz na próbę zamówić pierwsze zajęcia, po których zdecydujesz czy chcesz kontynuować dalej, to cena wyniesie 8,9 zł. Ale… jeśli w ciągu podejmiesz decyzję, że chcesz kontynuować zajęcia w całym cyklu, to wszystkie następne zajęcia będą tańsze.

15. Czy prowadzicie zajęcia dla klas 4-8 Szkoły Podstawowej?

Tak. Dla tej grupy wiekowej mamy przygotowane warsztaty tworzenia filmu animowanego i programowania ozobotów.

16. Dlaczego jeszcze do was nie zadzwoniłam?

Nie wiemy. Ale przyszedł najwyższy czas 🙂 Oto numer – 533 100 780.